آ
-
آرمانشهر
ترسیم آرمانشهر احمد مطر با تکیه بر رویکرد وجه غالب فرمالیست ها [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 259-282]
-
آموزش زبان عربی
بررسی رابطه خلاقیت طراحی واحد یادگیری درس عربی با مهارت آفرینی دانشجویان در رشته آموزش زبان عربی دانشگاه فرهنگیان پردیس حضرت فاطمه زهرا (س) اهواز [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 129-147]
ا
-
احمدمطر
ترسیم آرمانشهر احمد مطر با تکیه بر رویکرد وجه غالب فرمالیست ها [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 259-282]
-
ادبیات پایدار
مولفه های پایداری در مجموعه داستانی "حدث ذات جدار" اثر سناء الشعلان [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 13-22]
-
انتقاد
ترسیم آرمانشهر احمد مطر با تکیه بر رویکرد وجه غالب فرمالیست ها [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 259-282]
-
انگیزش
موانع یادگیری مهارت های چهارگانه زبان عربی و ارتقاء انگیزش با تکیه بر رویکرد مغز محوری(مطالعه موردی؛دانش آموزان دبیرستان تربیت منطقه 15 تهران) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 59-81]
ب
-
بازی و سرگرمی
مدیریت کلاس به سبک بازی و سرگرمی گامی نوین جهت افزایش انگیزه در درس عربی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 169-181]
-
بیگانه ستیزی
بررسی جلوه های میهن دوستی و دعوت به همبستگی در اشعار هشام الجخ [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 43-58]
پ
-
پاکدامنی
تصویر عفت وپاکدامنی زن در آیینه ی شعر جاهلی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 203-228]
-
پایه نهم
تحلیل محتوای شاخص های سند تحول بنیادین در کتب درسی (بررسی موردی درس پنجم کتاب عربی پایه نهم) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 229-258]
ت
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای شاخص های سند تحول بنیادین در کتب درسی (بررسی موردی درس پنجم کتاب عربی پایه نهم) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 229-258]
-
تدریس
چگونگی جذابیتبخشی و فعالسازی کلاس درس عربی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 183-202]
-
تدریس موثر
مدیریت کلاس به سبک بازی و سرگرمی گامی نوین جهت افزایش انگیزه در درس عربی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 169-181]
-
ترجمه قرآن
واکاوی نقش عوامل نحوی در ترجمه قرآن [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 102-127]
-
تعهد
تعهد در اشعار محمد جواد جزایری [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 23-42]
-
تقابلمعنایی
بررسی علم در نهجالبلاغه از منظر تقابل و هممعنائی واژگانی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 149-148]
ح
-
حروف شبیه به لیس
واکاوی نقش عوامل نحوی در ترجمه قرآن [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 102-127]
خ
-
خلاقیت
بررسی رابطه خلاقیت طراحی واحد یادگیری درس عربی با مهارت آفرینی دانشجویان در رشته آموزش زبان عربی دانشگاه فرهنگیان پردیس حضرت فاطمه زهرا (س) اهواز [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 129-147]
د
-
دانشگاه فرهنگیان
بررسی رابطه خلاقیت طراحی واحد یادگیری درس عربی با مهارت آفرینی دانشجویان در رشته آموزش زبان عربی دانشگاه فرهنگیان پردیس حضرت فاطمه زهرا (س) اهواز [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 129-147]
-
درس پنجم
تحلیل محتوای شاخص های سند تحول بنیادین در کتب درسی (بررسی موردی درس پنجم کتاب عربی پایه نهم) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 229-258]
-
درس طراحی واحد یادگیری
بررسی رابطه خلاقیت طراحی واحد یادگیری درس عربی با مهارت آفرینی دانشجویان در رشته آموزش زبان عربی دانشگاه فرهنگیان پردیس حضرت فاطمه زهرا (س) اهواز [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 129-147]
-
درس عربی
چگونگی جذابیتبخشی و فعالسازی کلاس درس عربی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 183-202]
-
درس عربی
مدیریت کلاس به سبک بازی و سرگرمی گامی نوین جهت افزایش انگیزه در درس عربی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 169-181]
-
دعوت به همبستگی
بررسی جلوه های میهن دوستی و دعوت به همبستگی در اشعار هشام الجخ [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 43-58]
-
دوره دوم متوسطه
موانع یادگیری مهارت های چهارگانه زبان عربی و ارتقاء انگیزش با تکیه بر رویکرد مغز محوری(مطالعه موردی؛دانش آموزان دبیرستان تربیت منطقه 15 تهران) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 59-81]
ر
-
روابطمعنایی
بررسی علم در نهجالبلاغه از منظر تقابل و هممعنائی واژگانی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 149-148]
-
روشهای جذاب
چگونگی جذابیتبخشی و فعالسازی کلاس درس عربی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 183-202]
-
رویکرد مغزمحور
موانع یادگیری مهارت های چهارگانه زبان عربی و ارتقاء انگیزش با تکیه بر رویکرد مغز محوری(مطالعه موردی؛دانش آموزان دبیرستان تربیت منطقه 15 تهران) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 59-81]
ز
-
زبان عربی
تحلیل محتوای شاخص های سند تحول بنیادین در کتب درسی (بررسی موردی درس پنجم کتاب عربی پایه نهم) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 229-258]
-
زن
تصویر عفت وپاکدامنی زن در آیینه ی شعر جاهلی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 203-228]
س
-
سناء شعلان
مولفه های پایداری در مجموعه داستانی "حدث ذات جدار" اثر سناء الشعلان [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 13-22]
-
سند تحول بنیادین
تحلیل محتوای شاخص های سند تحول بنیادین در کتب درسی (بررسی موردی درس پنجم کتاب عربی پایه نهم) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 229-258]
ش
-
شرم و حیا
تصویر عفت وپاکدامنی زن در آیینه ی شعر جاهلی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 203-228]
-
شعر
تعهد در اشعار محمد جواد جزایری [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 23-42]
-
شعر
تصویر عفت وپاکدامنی زن در آیینه ی شعر جاهلی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 203-228]
ع
-
عراق
تعهد در اشعار محمد جواد جزایری [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 23-42]
-
عصر جاهلی
تصویر عفت وپاکدامنی زن در آیینه ی شعر جاهلی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 203-228]
-
علم
بررسی علم در نهجالبلاغه از منظر تقابل و هممعنائی واژگانی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 149-148]
ف
-
فرمالیست
ترسیم آرمانشهر احمد مطر با تکیه بر رویکرد وجه غالب فرمالیست ها [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 259-282]
-
فعال
چگونگی جذابیتبخشی و فعالسازی کلاس درس عربی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 183-202]
ک
-
کارکرد نحوی
واکاوی نقش عوامل نحوی در ترجمه قرآن [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 102-127]
ل
-
لیسَ
واکاوی نقش عوامل نحوی در ترجمه قرآن [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 102-127]
م
-
مجموعه حدث ذات جدار
مولفه های پایداری در مجموعه داستانی "حدث ذات جدار" اثر سناء الشعلان [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 13-22]
-
محمد جواد جزایری
تعهد در اشعار محمد جواد جزایری [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 23-42]
-
مدیریت کلاس
مدیریت کلاس به سبک بازی و سرگرمی گامی نوین جهت افزایش انگیزه در درس عربی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 169-181]
-
معناشناسی
بررسی علم در نهجالبلاغه از منظر تقابل و هممعنائی واژگانی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 149-148]
-
مهارت آفرینی
بررسی رابطه خلاقیت طراحی واحد یادگیری درس عربی با مهارت آفرینی دانشجویان در رشته آموزش زبان عربی دانشگاه فرهنگیان پردیس حضرت فاطمه زهرا (س) اهواز [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 129-147]
-
مهارت های چهارگانه
موانع یادگیری مهارت های چهارگانه زبان عربی و ارتقاء انگیزش با تکیه بر رویکرد مغز محوری(مطالعه موردی؛دانش آموزان دبیرستان تربیت منطقه 15 تهران) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 59-81]
-
موانع یادگیری آموزش زبان عربی
موانع یادگیری مهارت های چهارگانه زبان عربی و ارتقاء انگیزش با تکیه بر رویکرد مغز محوری(مطالعه موردی؛دانش آموزان دبیرستان تربیت منطقه 15 تهران) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 59-81]
و
-
وجه غالب
ترسیم آرمانشهر احمد مطر با تکیه بر رویکرد وجه غالب فرمالیست ها [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 259-282]
-
وطن
بررسی جلوه های میهن دوستی و دعوت به همبستگی در اشعار هشام الجخ [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 43-58]
ه
-
هشام الجخ
بررسی جلوه های میهن دوستی و دعوت به همبستگی در اشعار هشام الجخ [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 43-58]
-
هممعنایی
بررسی علم در نهجالبلاغه از منظر تقابل و هممعنائی واژگانی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 149-148]
ی
-
یادگیری
چگونگی جذابیتبخشی و فعالسازی کلاس درس عربی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 183-202]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد